vineri, 9 aprilie 2010

Batrana din China cu 2 Coarne

 Are 2 coarne  naturale si nu vrea sa renunte la ele
Bătrâna în vârstă de 101 ani, ce are un corn în frunte, a confirmat faptul că-i mai creşte unul şi mai mult decât atât, ea de abia aşteaptă acest moment, infomează www.metro.co.uk.

Zhang Ruifang a observat cornul din partea stângă a frunţii sale, care continua să crească, pentru prima dată, în 2009. În prezent, acesta măsoară 6 centimetri lungime. Ea spune că doctorii au confirmat faptul că un al doilea corn, în partea dreaptă a frunţii, este pe punctul de a creşte. Zhang a refuzat ofertele de îndepărtare a excrescenţei, deoarece niciodată nu a avut atât de mulţi vizitatori şi oameni care să-i ureze toate cele bune, la ea acasă, în Linlou, estul Chinei.





"La început mi se părea extrem de enervant, însă acum, lumea vine să mă viziteze tot timpul. Îmi aduce mâncare, cadouri şi mă roagă să facem poze. Am avut doctori care s-au oferit să-mi taie cornul pe gratis, dar le-am spus că nu vreau asta. De fapt, sunt destul de entuziasmată să-mi crească şi perechea", a explicat bătrâna. Cel mai tânăr fiu al ei, Zhang Guozheng, în vârstă de 60 de ani, a spus că atât el, cât şi ceilalţi cinci fraţi ai săi, au renunţat să-şi mai convingă mama să renunţe la această idee absurdă. Cel mai probabil, umflătura este un "corn cutaneic" - format din cheratină, substanţa responsabilă şi pentru creşterea unghiilor.
Sursa: click