duminică, 13 ianuarie 2013

Sms-uri scurte de Valentine’s Day

Sms-uri scurte de Valentine’s Day  / Mesaje de Ziua Indragostitilor


- Daca as fii o lacrima in ochii tai,m-as rostogoli pe obraz sa-ti ating buzele.Dc tu ai fi o lacrima in ochii mei,nu as mai plange niciodata de frica sa nu te pierd!

- Pentru a trai am nevoie de batai de inima.Pt asta,am nevoie de o inima.Pt o inima am nevoie de fericire.Pt fericire,am nevoie de tine.

- Daca cineva m-ar intreba ce inseamna o viata frumoasa,m-as apleca asupra umarului tau,te-as strange in brate si as spune “uite asta”.

- As vrea sa cred, sa pot visa, sa te aduc de partea mea. As vrea ca timpul sa-l opresc sa-ti spun de fapt cat Te iubesc.

- Sunt un politist si te arestez pt ca esti tu.E ilegal sa fii atat de frumoasa si sexy.Sentinta este inchisoare pe viata in inima mea.

- Iubesc 3 lucruriconfusedoarele,Luna si pe tine.Soarele-ziua,Luna-noaptea iar pe tine te iubesc pt totdeauna!

- E greu sa iubesti,si va fi intotdeauna,dar adu-ti aminte ca cineva te iubeste,si acela sunt EU.

- Undeva,cineva se gandeste la zambetul tau si se bucura de prezenta ta in viata sa.Asa ca atunci cand esti singura,adu-ti aminte ca cineva,undeva,se gandeste la tine!

- Oricat de speciale ar fi cuvintele,nici macar nu pot sa inceapa sa-ti spuna despre toata dragostea pe care ti-o port in suflet.

- Ziua in care te-ai nascut sigur era ploioasa,dar nu era ploaie,cerul plangea pt ca pierduse cel mai frumos inger!

- Azi-noapte mi-am rugat ingerul sa te pazeasca.Dar a venit mai devreme.L-am intrebat de ce.A zambit si mi-aspus ca un inger nu pazeste alt inger!

- Cand te-am vazut prima oara,mi-ai incalzit inima.A doua oara mi-ai produs scantei,iar acum imi fac inima sa arda!

- Saruta-ma si vei vedea stelele.Iubeste-ma si ti le voi da.

- I-am cerut lui D-zeu o floare si mi-a dat o gradina.I-am cerut un copac,mi-a dat o padure.I-am cerut un rau,mi-a dat un ocean.I-am cerut un inger si mi-i te-a dat pe tine!

- Pentru lume tu esti cineva,pentru cineva tu esti lumea!Cu multa dragoste,Cineva…

- Sa invat sa te iubesc mi-ar putea lua o viata intreaga,dar numai uitandu-ma in ochii tai stiu ca merita sacrificiul!

- Cand vine noaptea,uita-te pe cer.Daca vezi o stea cazatoare pune-ti o dorinta.Ai incredere,se va indeplini pt ca eu mi-am pus si te-am intalnit pe tine.

- Acum itzi testez umanitatea…Testez...testez... Inca testez mhhhh? Rezultat negativ nu esti om ! Am descoperit ca de fapt esti un inger!

- Acum cand te iubesc,te rog nu spune NU, doar ptr tine mai traiesc.Te rog iubeste-ma si tu!

- Inima-mi plange cu suspine,fiindca tu nu esti langa mine.Stiu, departarea este grea,dar te rog nu ma uita!

- Daca totdeauna minutul tau de iubire a avut doar 59 de secunde primeste din partea mea secunda care lipseste.

- Tot ce vreau este ca la “judecata de apoi” sa pot spune : “da. Dar am avut iubirea!”. Asadar mai lasa-ti-ma sa traiesc…

- De-ar fi sa scriu in versuri,ce pentru tine simt,luceafarul lui Eminescu ar fi prea scurt!

- Dorinta mea este sa-ti spun cat de mult te iubesc!;sa te vad in fiecare zi sa-ti stiu bucuriile si sa-ti alin necazurile…

- Te iubesc iti spun intr-o secunda, dar ca sa-ti demonstrez imi trebuie toata viata!

- Te voi iubi la nesfarsit!Nu-ti voi jura dar…ITI PROMIT!