joi, 17 octombrie 2013

INNA feat. Yandel - In Your Eyes (Official Music Video)

LA MULTI ANI INNA !!!

INNA SARBATORESTE CU NOUL VIDEOCLIP   - In Your Eyes

Pentru ca a primit milioane de felicitari de la fanii din intrega lume, Inna si-a dorit sa le multumeasca printr-o surpriza speciala. Artista si-a lansat cel mai nou videoclip, la piesa "In your eyes" chiar de ziua ei.
"Ma bucur sa impartasesc cu fanii mei din intreaga lume videoclipul piesei ‘In Your Eyes’ exact cand pagina mea de Facebook a ajuns la 10 milioane de fani, astazi, de ziua mea. Le multumesc pentru sustinerea si iubirea lor. Este un videoclip la care am muncit mult cu totii si vreau sa le multumesc lui Barna si echipei lui, lui John Perez si colegilor mei de la Global Records. De asemenea, colaborarea cu Yandel este inca un vis implinit si nu am cuvinte sa spun cat sunt de fericita”, le-a transmis cantareata admiratorilor de pretutindeni prin intermediul retelei de socializare.

Source : Youtube & Fb public profile