miercuri, 16 octombrie 2013

Glume, Bancuri de Halloween 2017

 Glume si  Bancuri tari  de Halloween


 Anul trecut de Halloween am strigat la nevastă-mea:
- Iubito, e o vrăjitoare la uşă, deschid?!
- Da, zice ea, dă-i nişte dulciuri şi dă-o-n morţii mă-sii.
De atunci, soacră-mea n-a mai vorbit cu mine.

 *

 Cel mai raspandit costum de Halloween e : barbatul! Toti suntem de groaza.

 *

 - Mă Ioane, tu crezi în fantome? mă întreabă un amic.
- Categoric nu! i-am răspuns.
- Cum poţi fi atât de sigur? mă întreabă el.
- Nevastă-mea a murit acum doi ani, i-am zis. Dacă ar fi existat vreo posibilitate oarecare, cât de mică ar fi fost ea, să vină şi să mă bântuie, fii sigur că nenorocita aia ar fi găsit-o până acum!


 Citeste mai  multe -> Bancuri de Halloween




Recomandari : De Halloween

 

Datini si traditii de Halloween / Despre Halloween
SMS-uri, Mesaje de Halloween