vineri, 12 martie 2010

Catalin Botezatu si-a dizlocat umarul la Dansez pentru tine

Accidentati  la Dansez pentru tine

Nici  nu a inceput emisiunea căci  Cătălin Botezatu şi-a dislocat umărul în timpul repetiţiilor pentru noul sezon al emisiunii "Dansez pentru tine" Designerul a avut un accident extrem de dureros zilele trecute, în timpul antrenamentelor de dans. La una dintre prizele din coregrafia lui, vrând să evite să o lovească pe partenera sa, Liuba, Cătălin şi-a dislocat umărul. Au urmat dureri groaznice pentru acesta, care s-a dus în acea noapte la spital pentru a i se administra tratamentele potrivite şi calmante. Cu toate că durerile mari la umăr au persistat, designerul a mers zi de zi la antrenamente, unde a repetat şi câte 8 ore pentru coregrafii. "Mă doare încă umărul, dar nu contează. Cu preţul durerilor şi cu riscul accidentărilor, repet în continuare. Liuba are nevoie de mine, iar eu am promis să fac tot ce-mi stă în putere pentru a o ajuta", spune Botezatu.


Nici Anamaria Ferentz nu a scăpat de accidente la repetiţii. "M-am accidentat la şold în timp ce trebuia să sar pe piciorul drept! Am sărit strâmb şi mi-am făcut o contractură musculară, care tot persistă. Şi, în fiecare zi, merg la cabinet pentru ungere cu geluri", declară artista. În urma antrenamentelor, Doru Todoruţ s-a ales cu o întindere musculară la glezna dreaptă, în timp ce Dragoş Bucurenci se confruntă şi el cu dureri în urma orelor petrecute la repetiţii. "Genunchiul drept m-a supărat la început, când nu purtam genunchiere, iar marţi dimineaţă am făcut o contractură la unul dintre muşchii spatelui, atât de dureroasă încât condusul până în Buftea a fost un chin. Din fericire, a cedat la tratament în câteva ore, iar acum e sub control. Alte accidente n-au fost, pentru că sunt obişnuit cu efortul fizic şi am grijă să mă încălzesc temeinic înaintea fiecărui antrenament", spune Bucurenci.
Sursa: Realitatea