vineri, 12 martie 2010

Interviu cu Paula Seling

Cum l-a cunoscut Paula Seling  pe Ovi :
Eu si Ovi ne-am cunoscut pe scena, la Cerbul de Aur. Eram in juriu si i-am remarcat talentul, pentru mine el ar fi trebuit sa castige trofeul în 2009. Am inceput sa vorbim, el mi-a spus ca admira piesele mele si modul în care cant si chiar atunci, acolo am planuit sa facem o piesa. Pentru ca se apropia termenul, am decis sa o depunem la selectia nationala pentru Eurovision.
Despre acuzatiile de plagiat:
In loc sa ne pregatim pentru momentul de la Oslo, trebuie sa venim cu acte doveditoare si sa justificam niste lucruri pe care unii le-au starnit acum. Cu siguranta nu este vorba de niciun plagiat, aceasta piesa pop are o inlantuire armonica intalnita in majoritatea pieselor de acest gen. Cei carora li se pare ca seamana cu altceva se folosesc doar de perceptia personala. E ca si cum as spune ca cerul e ca rochia mea albastra de cand aveam 3 ani.

Despre tinuta pe care o va purta la Oslo:
Nu m-am lasat niciodata in totalitate pe mana stilistilor asa ca nu o voi face nici acum. Cu siguranta va trebui sa fie ceva care sa mi se potriveasca si sa ma faca sa arat bine.
Despre viata personala:
Cred ca pe Radu ar fi cel mai bine sa-l intrebati ce fel de sotie sunt… happy Eu pot doar sa va spun ca incerc sa fiu ceea ce trebuie, ce scrie la carte. Suntem oameni si daca nu reusim intrutotul, nu e o nenorocire. Important e ca intr-o relatie sa existe intelegere, implicare, compasiune, comunicare si eu cred ca intre noi toate acestea se regasesc.
sursa: monden.info