sâmbătă, 9 iunie 2012

Primul concert „LaLa Summer Love” - 5.000 de fani !

Primul concert „LaLa Summer Love” - 5.000 de fani !


Primul concert „LaLa Summer Love”, susţinut de LaLa Band la Arenele Romane, a fost incendiar, un show pe care cei peste 5000 de fani prezenti nu-l vor uita curand.Timp de trei ore, peste 5.000 de fani au cântat şi au dansat alături de membrii trupei-vedetă a serialului „Pariu cu viaţa” de la ProTV.

Sâmbătă seara, 2 iunie, tinerii au lansat al treilea album, dublu CD, numit „LaLa Summer Love – LaLa Love Stories”. De-a lungul celor trei ore, tinerii din LaLa Band au cântat 37 de melodii live şi au schimbat 120 de ţinute realizate special pentru acest concert. Mai mult, zeci de baloane uriaşe au fost lansate prin mulţime, iar momentele de tandreţe şi săruturi pasionale au făcut publicul să suspine. Fanii prezenţi au cântat împreună cu trupa toate melodiile, de la „Stage of Joy”, „LaLa Love Song”, „Avem acelaşi vis”, melodii din serialul „Pariu cu viaţa”, şi până la cel mai nou hit, „Hey, You”. Fanii le-au arătat că ştiu toate versurile şi au strigat în cor „LaLa Band!”.


Parerile membrilor LaLa Band :

„Concertul ne-a surprins şi pe noi, dar şi pe cei peste 5.000 de oameni prezenţi. A fost o atmosferă incendiară. Nu-mi vine să cred cât de repede au trecut cele trei ore şi de abia acum, la final, îmi dau seama ce s-a întâmplat şi ce sentiment minunat mi-a trezit seara aceasta.”, Alina Eremia







 


„Nota 20 pentru public, nota 20 pentru fani şi tot aşa, pentru că fără ei n-am fi fost cine suntem.”, Dorian Popa

„Cel mai greu moment a fost cu o oră înainte de începerea concertului. Timpul trecea extrem de greu, făceam numărătoarea inversă şi auzeam publicul cum se adună, de-abia aşteptam să ieşim. Eu aproape am izbucnit în lacrimi la momentul «Life for Rent», când tot publicul îmi striga numele. Am realizat pe scenă, în faţa a peste 5.000 de oameni, cât de unită e gaşca LaLa Band.”, Sore Mihalache 

"A fost extraordinar, foarte frumos, am facut totul pentru public si speram ca le-a placut spectacolul, am avut multe emotii, dar ne-am distrat alaturi de fani, carora le multumim ca sunt de fiecare data langa noi, fara ei nu am fi ajuns aici" - Criss

"Inca nu am realizat ceea ce s-a intamplat. Am fost si sunt in continuare coplesit de emotie si nu pot sa spun decat atat: LaLa Nation incepe sa prinda contur" -Vlad Gherman

"Cel mai greu moment a fost cu o ora inainte de inceperea concertului. Trecea extrem de greu timpul, faceam numaratoarea inversa si auzeam publicul cum se aduna, de-abia asteptam sa iesim. Eu marturisesc ca aproape ca am izbucnit in lacrimi la momentul "Life for Rent" cand tot publicul imi striga numele si am realizat pe scena in fata a peste 5000 de oameni cat de unita e gasca din care fac parte LaLa Band" - Sore

"Am fost impresionat de reactia fanilor. Sunt inca coplesit de ce s-a intamplat. Abia astept azi sa retraiesc aceleasi momente" - Rapha Tudor.

"Concertul a fost absolut genial. Este ireal ce se intampla si inca nu realizez, dar ideea este ca LaLa Band este un fenomen national si sper sa se transforme intr-un fenomen mondial" - Bubu

"Am crezut ca m-am mai obisnuit cu sunetul uimitor al fanilor. De data aceasta i-am simtit si mai aproape de noi si le multumim din suflet. Fara ei nu am fi existat" - Gloria Melu

"M-am simtit foarte bine in timpul concertului. Fanii ne-au rasplatit cu multe aplauze si le multumim ca au venit in numar atat de mare. Publicul a fost barometrul nostru si il asteptam si la concertul de maine seara in care avem invitati speciali : Holograf" - Alexia Talavutis.

"Desi am avut ceva probleme cu genunchiul nu mi-a pasat,am dat tot ce aveam mai bun, as fi iesit pe scena si intr-un picior"- Dima

"Nu am simtit niciodata in viata mea ce am simtit la acest concert. Multumim tuturor fanilor nostri" - Mihai Mititescu.

"Este un concert pe care il asteptam de mult, cu oameni extraordinari. Ma bucur ca m-au primit cu atata caldura in familia LaLa. Aceasta seara va ramane in sufletul meu pentru totdeauna" - Ana Baniciu, noua membra LaLa Band.

Finalul concertului a fost unul emotionant, pe ritmul piesei "We Are the Champions" a trupei Qween, dar si piesa de debut a trupet LaLa Band , "Stage of Joy". Tot atunci, membrii LaLa Band le-au cantat in premiera fanilor una dintre piesele din sezonul 3, care va incepe din toamna la Pro Tv : 18 ani, a trupei Vama Veche.

GALERIE FOTO - Fan Club Pariu cu Viata


Din aceeasi categorie :