miercuri, 6 ianuarie 2010

Toni Tecuceanu a stiut ca va muri

 Toni Tecuceanu ...

Rude, colegi de la "Cronica Carcotasilor", actori si prieteni au aprins ieri o lumanare la capataiul lui Toni Tecuceanu, la capela bisericii Razoare. Preotul a dezvaluit in timpul slujbei ca Toni parca si-a presimtit moartea, fiindca a vrut sa-si marturiseasca pacatele cu doua saptamani inainte de a sfarsi.
Trupul neinsufletit al actorului Toni Tecuceanu a fost depus ieri la capela Bisericii Sfantul Vasile din zona Razoare. Sicriul a fost adus la capela, in jurul orei 12.00, de o parte dintre colegii sai de la "Cronica Carcotasilor". Este vorba despre Catalin Dezbracatu', Hrubaru si Bebelusa Oana. La scurt timp si-a facut aparitia si Mistretu', un alt coleg de platou al lui Toni Tecuceanu. Fiecare dintre acestia, dar si alti prieteni si actori, precum Angel Popescu de la "Mondenii", a aprins o lumanare la capataiul celui care, in scenetele "carcotasilor", ii imita cu succes pe Adrian Nastase sau Corneliu Vadim Tudor. Cu sufletul sfasiat de durere, tatal lui Toni nu s-a dezlipit de corpul baiatului rapus de virusul ucigas. Tatal actorului a aprins o lumanare langa catafalc si a spus cu voce stinsa, printre suspine: "Adio, fiule!".




Mesajul catre preot

A urmat apoi o slujba, in timpul careia duhovnicul lui Toni Tecuceanu a facut o dezvaluire socanta. Actorul a vrut sa se spovedeasca cu putin timp inainte de a ajunge in spital, presimtind parca ceea ce avea sa i se intample. Preotul a povestit ca, in jur de 20 decembrie, Toni i-a trimis un mesaj in care il intreba cand se poate spovedi. "I-am raspuns si i-am zis cand ma poate gasi. Nu am mai vorbit cu el de atunci. M-am gandit ca poate este ocupat la serviciu si ca ma va cauta el", a precizat preotul. Acesta a povestit apoi cum a primit vestea mortii actorului. "Peste cateva zile a venit la biserica fratele lui Toni. Mi-a zis ca este in spital, la terapie intensiva. Nu mi-a venit sa cred, nici acum nu imi vine sa cred ca Toni nu mai e", a incheiat preotul.
Sursa Cancan Autor: Iulian Tanasescu