duminică, 10 ianuarie 2010

Andreea Mantea si-a tras alt milionar!


De la milionar la milionar ....

Se pare ca sarbatorile de iarna au avut un efect tamaduitor extraordinar pentru sufletul Andreei Mantea care, se pare ca, si-a gasit un nou prieten.

Nu stim ce si-a dorit de Craciun frumoasa bruneta, insa pentru Revelion aceasta a primit in dar un milionar cu care si-a patrecut trecerea dintre ani.

Andreea Mantea a fost vazuta intrand in 2010 alaturi de Rani Adamescu, fiul milionarului Dan Grigore Adamescu, la Poiana Brasov.

Deocamdata niciunul dintre ei nu a dorit sa faca publica relatia, inca Andreea a declarat ca: "Am mers impreuna la resturant. Eu am mers la Brasov cu sora mea, iar el era la masa cu foarte multi prieteni. Abia am apucat sa ne cunoastem, inainte de aceasta intalnire nu ne stiam decat din vedere. Nu m-am cuplat cu el."



Cu toate ca "nu se cunosc", a doua zi, dupa ce au petrecut toata noaptea impreuna, cei doi au fost vazuti luand pranzul la restaurantul "Vanatorul" din Poiana Brasov.  sursa : showbiz.ro