miercuri, 18 iulie 2012

EMOTIONANT !!! O mama-delfin cara in spate trupul neinsufletit al puiului ei ( FOTO )

 EMOTIONANT !

Un delfin a fost zarit carand in spate corpul neinsufletit al puiului ei. Martori la aceasta intamplare au fost niste turisti chinezi care se plimbau cu barca pe mare in apropiere de Quinzhou, China.

"Initial am vazut un delfin care isi ducea in spate puiul, dar cand ne-am apropiat am vazut ca acesta era deja mort si cu o taietura mare pe burta. Mama sa cu siguranta era cu inima sfasiata, dar a insistat sa isi duca puiul inapoi acasa", a declarat unul dintre turisti.

"Timp de trei minute am vazut cum puiul a alunecat de cateva ori de pe spatele mamei, dar aceasta nu s-a dat batuta si  l-a ridicat mereu si a continuat sa inoate", a mai sustinut turistul chinez, care a asistat la scenele cutremuratoare cu ochii in lacrimi.

"Nu conta cat de aproape era vasul nostru, mama nu ne baga deloc in seama. Cand am ajuns la mal, niciunul dintre turisti nu era entuziasmat, ci toti eram profund intristati. Ma intrebam unde isi duce mama puiul. Unde in mare ar putea fi casa lor?