joi, 12 iulie 2012

Mama Natura e Libera !!!


După doi ani de încercări inutile de a-şi salva căsnicia, Roxana Ionescu s-a mutat singură şi a renunţat la verighetă.  Roxana Ionescu s-a hotărât să pună punct relaţiei cu Lurenţiu, bărbatul lângă care a crezut că va îmbătrâni. Şi chiar dacă nu vrea să dea detalii, Roxana a recunoscut că nu mai locuieşte cu soţul său. “De doi ani tot spun stop căsniciei mele. Aveam nevoie de o schimbare, de ceva nou şi am hotărât să mă mut într-un alt apartament. Mă simt foarte liniştită, fericită, sunt alături de oameni dragi mie”, a spus vedeta, pentru Kanal D.

Mai mult, Roxana a spus că nu mai poartă verghietă de mai bine de un an. “Nu o mai port de ceva timp, de un an jumătate. Eu sunt de părere că într-o relaţie trebuie să ai libertate iar noi am hotărât de la bun început să ieşim şi separat, eu cu fetele, el cu băieţii. Laurenţiu m-a ajutat foarte mult să mă mut. Noi suntem ok, suntem foarte bine. Nu se pune niciodată problema să nu mai vorbim sau să ne mai urâm şi cred că o să mă mai ajute. Eu nu vreau să spun prea multe despre relaţia noastră, dacă vrea el să spună mai multe, e problema lui”, a mai spus Roxana Ionescu.