luni, 16 iulie 2012

La La Band s-au apucat de treaba !!! SEZONUL 3

      Repetitiile  la Pariu cu Viata deja au inceput, coregrafiile se anunta a fi si mai spectaculoase, iar intrigile vor captiva de la primul episod.

Alina: “Astept cu nerabdare sa inceapa filmarile, sa reintram in ritmul cu care ne-am obisnuit, si de care sincer mi-e foarte dor. In sezonul 3, vom reusi sa aducem vara in casele telespectatorilor. Ioana se bucura in sfarsit de ceea ce are, traieste in continuare o poveste de dragoste cu Andrei si restul veti vedea in episoadele din toamna”

Dorian: “M-am relaxat si m-am distrat foarte bine in vacanta, mi-am reincarcat bateriile, acum sunt entuziasmat ca ne-am intors pe platourile de filmare. fanii trebuie sa se astepte la cat mai multa energie din partea noastra. Nu o sa ii dezamagim"

Criss: “Abia asteptam sa ne vedem, oricum am comunicat toata vacanta pe WhatsApp, iar inainte sa ajungem la Buftea numaram cu totii tot pe chat minutele pana la intalnire. Cand am ajuns, am tipat cu totii de bucurie. Va pregatim multe surprize, de toate felurile , povestea Ancai  este plina de rasturnari de situatii pe care o sa le vedeti incepand din toamna la PRO TV”

Vlad: “A fost emotionant mai ales cat recuse ceva timp si aveam atatea de povestit. Cel mai dor mi-a fost de Bubu si de spiritul lui comic. Urmeaza un an LaLa, iar personajul meu se va modela in fel si chip in functie de experientele si greutatile pe care le va intampina. Va ganditi acum oare ce poate sa mai pateasca Vlad, nu? Eeee, dragilor, daca ati sti?”

Sore : "A fost o revedere galagioasa, vesela, ne-am pupat minute in sir pentru cat imp de o luna am fost despartiti si pentru ca am plecat care cum in vacante sau altii au dat bacul, nu ne-am mai vazut. Mi-a fost dor de toti pentru ca m-am obisnuit sa-i am langa mine pe toti timp de un an. In sezonul al treilea, Sara o sa fie foarte amuzanta, hotarata, isi ia viata in maini si e decisa sa nu mai sufere. Va reusi oare?"


Rapha:
“Acum ne-am reintalnit dupa Bac, anul trecut pe vremea asta incepeam repetitiile pentru primele episoade ale serialului. Mi-am revazut colegii, regizorii si echipa de filmare cu mare drag si imi dau seama ca aici imi este locul si fara ei nu as avea aceasta bucurie enorma in suflet. In toamna, Cristi va trece prin momente foarte grele.”

Gloria: “Am scapat, asta e cel mai frumos lucru care mi s-a intamplat in ultimul timp, am scapat de bac. Suntem gata, suntem pusi pe treaba. Avem foarte multe lucruri de facut. E un program foarte incarcat si frumos in acelasi timp, multe surprize pentru voi toata vara”

Bubu : Revederea de azi a fost LALA.Mi-a fost dor de absolut toata lumea, nu numai de actori ci si de echipa si m-am simtit ca si cand mi-am revazut familia dupa foarte mult timp. M-am bucurat ca mi-am revazut colegii mei LALA si imediat cum ne-am vazut am inceput sa urlam si sa radem, sa povestim ce am facut in vacanta, dar imediat ne-am pus pe treaba si am inceput sa repetam cateva secvente din sezonul 3. Personajul Bubu in al treilea sezon va pregateste multe surprize si intamplari din care o sa aveti de invatat si nu pot sa va spun foarte multe dar chiar va trece prin  multe stari si evenimente diverse pe care le veti afla in sezonul 3 din Pariu cu Viata

Alexia : "Am asteptat cu nerabdare revederea cu colegii si prietenii mei, pentru a ne impartasi impresiile de vacanta si pentru a relua filmarile. Ca proaspata absolventa de liceu, in sezonul 3, Monica va merge mai departe. Indiferent de deciziile pe care le vom lua, LaLa Band va ramane visul devenit realitate, in care noi toti ne vom regasi!”

Dima: “Sper din tot sufletul ca si voua v-a fost dor de noi, asa cum ne-a fost si noua dor de munca si de toata atmosfera asta. Fiti alaturi de noi toata vara  la concerte si din toamna intr-un nou sezon captivant din “Pariu cu viata.” 

FAN CLUB PARIU CU VIATA SEZONUL 3


Din aceeasi categorie :
Vlad ( Lala Band ) & Holograf – Sa nu-mi iei niciodata dragostea ( video )
LaLa Band – concert pe 2 iunie 2012 la Arenele Romane